مشاوره رایگان

(ساعات اداری)

  • 0910-1362-807

  • وکیل خانواده

    وکیل-خانواده

    وظایف وکیل خانواده به بخش‌های زیادی تقسیم می‌شود و نمی‌توانیم صرفاً فیلد کاری آن را به یک زمینه محدود کنیم. اما به‌هرحال در نظر داشته باشید که این روزها دعوی‌های حقوقی و مشکلات خانوادگی بیش از هر پرونده‌ای در دادگاه‌ها دست‌به‌دست می‌شوند. قطعاً برای رسیدگی به مشکلات حقوقی و خانوادگی وکیل خانواده بهترین انتخاب خواهد بود. اما وکیل خانواده چه ویژگی‌هایی خواهد داشت. در چه زمینه‌هایی می‌تواند به شما کمک کند؟ آیا به‌غیراز پرونده‌هایی که در دادگاه خانواده داریم در زمینه‌های دیگر هم می‌توانیم از او کمک بگیریم؟ در این شرایط احتمالاً این سؤال هم برایتان ایجاد می‌شود که وکیل خانواده در نهایت چه نقشی در پیشبرد پرونده‌های شما خواهد داشت و آیا در زمینه‌های مالی و تجاری هم می‌توان به وکیل خانواده رجوع کرد؟

    بهترین وکیل خانواده

    معمولاً پرونده‌های مختص مسائل حقوقی خانواده با دیگر زمینه‌ها کاملاً متفاوت است. یک مؤسسه وکیل یابی باید وکلایی با تخصص خانواده را به شما معرفی کند. اما برای کسانی که در این مورد اطلاعات اندکی هم ندارند باید بگوییم که بیشتر موضوعات مربوط به حوزه کاری وکیل خانواده، طلاق، ازدواج و فرزندان و مسائل حقوقی و میراث است. به‌هرحال انحلال و جدایی، طلاق و متارکه بخشی از زندگی است و به‌هیچ‌عنوان نمی‌توانیم در جامعه روی آن سرپوش بگذاریم.

    حال این بحث در مورد جامعه امروزی است که نسبت به مسائل کم طاقت تر، حساس‌تر و در مقابل دانا است. فرزندان، والدین، تغییر نام و حذف مسئولیت والدین از جمله پرونده‌هایی است که افراد از مشاورین پرونده‌های حقوقی خانواده تهران طلاق  درخواست می‌کنند. به‌طورکلی وکیل خانواده به وکلایی گفته خواهد شد که معمولاً در زمینه رسیدگی به پرونده‌هایی چون طلاق، مهریه، نفقه، حضانت و حق طلاق و… فعالیت می‌کنند. از جمله اصلی‌ترین و کلیدی‌ترین وظیفه‌هایی که وکیل خانواده دارد مربوط به دفاع و تحقق عدالت در پرونده به نفع موکل و رعایت تمامی اصول اخلاقی، انسانی و دینی است.

    وکیل متخصص خانواده

    در کشورهای دیگر البته تعریف وکیل خانواده کمی متفاوت است و چیزی که در ایران با آن آشنایی داریم نیست. اما به‌هرحال اصلی‌ترین نقش این‌گونه وکلا در دعاوی خانوادگی است. باتوجه‌به این که دعاوی خانوادگی می‌تواند مربوط به مسائلی از جمله ازدواج مجدد، عق نکاح، جهیزیه، مهریه، نفقه زوجه، اجرت‌المثل ایام زوجیت، تمکین و نشوز، بذل مدت، فسخ و انفساخ نکاح و حجر و رفع باشد. به‌هرحال ما وکلایی نداریم که صرفاً تحصیلاتشان در این زمینه باشد.

    وکیل خانواده و طلاق

    اما در مقابل مواردی که شرح دادیم. افرادی هستند که در این پرونده‌ها به دلیل رجوع بالا و همین‌طور تعداد زیاد مواردی که انجام داده‌اند. وکیل متخصص خانواده شناخته می‌شوند و به آن‌ها اصطلاح تخصص داده می‌شود. به‌هرحال این وکیل‌ها در کشورهای دیگر وظایف خاص‌تری نیز بر عهده دارند. مثلاً برای خانواده‌هایی که صاحب ملک و املاک و یا شرکت و کسب‌وکار هستند. قطعاً داشتن یک وکیل خانوادگی اهمیت زیادی دارند. این وکیل می‌تواند در رسیدگی به پرونده‌های حقوقی و تجاری به این خانواده‌ها کمک کند.

    وکیل تضمینی خانواده

    احتمالاً این سؤال برای شما ایجاد می‌شود که وظایف وکیل خانواده چیست؟ در پاسخ به این سؤال باید بگوییم که اولین مسئله مربوط به اختلافات خانوادگی است. تصور کنید که خانمی خواهان دریافت نفقه، مهریه و طلاق گرفتن از همسر است. در این فیلد وکیل خانوادگی می‌تواند وارد کار شود. از طرفی مثلاً آقا خواستار دریافت حضانت فرزندان خود است. البته هرکدام از این موضوعات در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران قواعد و دستورات مختص به خود را دارد. به‌هرحال در این‌گونه پرونده‌ها وکیل موظف است که از موکل خود دفاع کرده تا بهترین نتیجه را بگیرید.

    پیگیری پرونده به شکلی که بهترین نتیجه را دریافت کرده و جزئیات مربوط به روند کار نیز دقیق پیش برود. در دعاوی خانوادگی اهمیت زیادی دارد. یکی دیگر از وظایف وکیل خانواده بحث بر عهده گرفتن پرونده در هر زمانی که موکل بخواهد می‌باشد. به‌هرحال ما به‌عنوان افراد معمولی آشنایی زیادی با پرونده‌های حقوقی نداریم. در نتیجه بهتر است که در این زمینه مشاوره دریافت کنیم. از طرفی حق مشاوره و مسائل این‌چنینی باعث می‌شود که افراد معمولاً به وکیل خانواده مراجعه نکنند. اما در ادامه و در این مورد نیز به شما راهکاری شرح می‌دهیم.

    وکیل آنلاین خانواده

    کافی است در اینترنت عبارت وکیل آنلاین خانواده را جستجو کنید. با سایت‌های زیادی مواجه می‌شود که همه آن‌ها ادعا می‌کنند بهترین خدمات را به‌صورت غیرحضوری به شما ارائه می‌دهند. در این مورد خوب اولین مسئله این است که آیا مرکز موردنظر فعالیت قانونی و تحت‌نظر صنف را دارد؟ همین‌طور وب‌سایت‌های اینترنتی برای فعالیت‌های خود باید نماد اعتماد دریافت کنند. در مقابل البته صرف داشتن گواهی و اعتمادنامه اینترنتی تضمینی بر اصالت فعالیت نیست. اما به‌هرحال بهتر است که سوابق و خدمات یک مرکز مشاوره اینترنتی و وکالت را بررسی کنید. تهران طلاق  یکی از بزرگ‌ترین مراکز آنلاین و وکیل خانواده تلفنی بهترین خدمات را در این زمینه به‌صورت حضوری و غیرحضوری به شما ارائه می‌کند.

    بهترین وکیل خانواده

    بهترین وکیل خانواده تهران

    یکی از اولین زمینه‌های فعالیت وکیل خانواده رسیدگی به موضوعات طلاق است. طلاق گرفتن یک از پیچیده‌ترین اتفاقاتی است که در هر خانواده رخ خواهد داد. در واقع وکیل‌های دادگستری می‌توانند به‌عنوان واسط عمل کرده و به هر دو شخص کمک کند تا نتیجه بهتری از جدایی بگیرند و یا این که یک‌طرفه وکالت را بر عهده بگیرد. از یکروی دیگر وکیل خانواده صالح و خوب می‌تواند در روند طلاق به زوجین کمک کند تا به حقوق خود برسند. البته این امکان وجود دارد که وکیل خانواده به دادگاه مراجعه نکند.

    این با دیگر پرونده‌ها متفاوت است و اساس و سازوکار دادگاه‌های خانواده کاملاً مشخص است. در نتیجه باتوجه‌به پیشرفت تکنولوژی امروزه بهره‌گیری از خدمات وکیل خانوادگی تلفنی نیز امکان‌پذیر است. یعنی شما می‌توانید با وکیل در هر ساعت از شبانه‌روز که می‌خواهید تماس بگیرید. از او مشاوره دریافت کنید و یا در صورت نیاز تصاویر اسناد و مدارک و… را به‌صورت مستقیم از طریق پیام‌رسان‌هایی نظیر واتس‌اپ برای وکیل بفرستید.

    بهترین وکیل خانواده کرج

    یکی دیگر از موضوعاتی که در شهرهای مختلف و از جمله کرج و تهران مردم با آن روبرو هستند. موضوع رسیدگی به پرونده حضانت فرزند است. بالاخره زوجین وقتی تصمیم به جدایی می‌گیرند باید مسئولیت و وظایف نگه‌داری از بچه را تعیین کنند. بارها اشاره کرده‌ایم که در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و قوانین مدنی در این مورد تصمیماتی از قبل اتخاذ شده است. نگه‌داری کودک دختر و پسر از نوزادی تا هفت‌سالگی با مادر است. پس از آن تا زمان سن تکلیف که برای پسران 15 و برای دختران 9 است نگه‌داری و حضانت از بچه بر عهده پدر و پس از این نیز خود کودک تصمیم می‌گیرد که با کدام یک زندگی کند. اما به‌هرحال گاهی موضوعات کمی پیچیده‌تر است و یا این که افراد می‌خواهند از امکان طلاق توافقی استفاده کنند. وکیل خانواده در این وضعیت می‌تواند نقش مهمی در تسریع بخشیدن به انجام پروسه طلاق کند.

    وکیل متخصص خانواده تهران

    وکیل متخصص خانواده می‌تواند در مواردی که حضانت بچه در یک توافق‌نامه تعریف می‌گردد به والدین در راه رسیدن به بهترین نتیجه در این زمینه کمک کند. در مقابل می‌تواند در صورت لزوم این توافق‌نامه را حتی پس از تأیید نهایی توسط طرفین و دادگاه بازهم تدوین کند.

    در ادامه ممکن است خانواده‌ها نیاز به مراجعه حضوری وکیل در دادگاه خانواده داشته باشند. وکیل خانواده تیم تهران طلاق هرروزه با این‌چنین پرونده‌هایی درگیر هستند و اساس و مسیر کار را به‌خوبی می‌دانند. در نتیجه اگر در پی انتخاب وکیل خانواده متخصص در استان تهران هستید. به این موضوع توجه کنید که آیا وکیل شما امکان مراجعه حضوری خواهد داشت؟

    یا این که شاید ساکن تهران باشید و بخواهید در برخی موارد به‌صورت حضوری از وکیل مشاوره دریافت کنید. مؤسسه تهران طلاق امکان مشاوره حضوری را نیز به شما می‌دهد. به این صورت است که مشاوره‌های پیش از عقد قرارداد شامل هزینه و پس از آن هر مشاوره رایگان است. در مقابل وکلا می‌توانند صرفاً با راهنمایی و دادن راهکار به خانواده‌ها به آن‌ها در پیروز شدن پرونده‌های خانوادگی کمک کنند. در واقع این امکان نیز وجود دارد که خود اعضای خانواده در دادگاه حضور نداشته باشند و وکیل خانواده به‌عنوان نماینده دادخواهان در دادگاه‌ها حاضر گردد.

    وکیل متخصص خانواده کرج

    برای ساکنین استان البرز و شهر کرج نیز امکان دریافت خدمات وکیل متخصص خانواده وجود دارد. یکی از زمینه‌های مهمی که وکیل خانواده در آن فعالیت می‌کند. اجرا گذاشتن مهریه و دریافت مهریه می‌باشد. بالاخره مهریه حقی است که بر گردن شوهر بوده و باید به همسر خودپرداخت کند. اما گاهی امکان پرداخت از سوی مرد وجود ندارد. به‌طورکلی اساس و کار این‌گونه است که زوجه برای دریافت مهریه باید به سازمان ثبت‌اسناد کشوری مراجعه و نخست استعلام از دارایی‌هایی همسر دریافت می‌شود. درصورتی‌که دارایی‌ها برای پرداخت مهریه کافی نبود. بر اساس قوانین و میزان درآمد مهریه قسط‌بندی می‌شود. اما به طور مثال در شرایطی که همسر حضور نداشته و یا این که متواری باشد. موضوع کمی پیچیده خواهد شد. در این شرایط انتخاب یک وکیل خانواده و متخصص می‌تواند گره‌گشا باشد.

    بهترین وکیل آنلاین خانواده

    وکیل خانواده آنلاین امروزه یکی از اصطلاحاتی است که خیلی در مورد آن می‌شنویم. اما احتمالاً برای خانواده‌ها و زوجین این سؤال ایجاد می‌شود که آیا انتخاب وکیل خانواده به‌صورت غیرحضوری و آنلاین ممکن است؟ در این وضعیت باید به چند مسئله دقت کنید. وکیل و مشاور با یکدیگر تفاوت دارند. وکیل می‌تواند در زمینه‌های حقوقی و خانوادگی به شما مشاوره دهد. اما مشاور هیچ‌گاه نمی‌تواند در صحن دادگاه حضور داشته باشد و صرفاً می‌تواند در مورد مسائل فنی و علمی مرتبط با حوزه تحصیلی خود صحبت کند. در وضعیت بیماری کووید 19 و محدودیت‌هایی که برای خانم‌ها و آقایان وجود دارد. قطعاً انتخاب یک وکیل خانواده تلفنی و یا آنلاین می‌تواند مشکلات شما را درست مانند مراجعه حضوری حل کند.

    حتی اگر نیاز به ارسال مدارک بود هم که می‌دانید شیوه‌های این کار گوناگون است و در نهایت شما می‌توانید نیاز خود را برطرف کنید. نفقه نیز یکی از موضوعات مهم در دعاوی خانوادگی است که معمولاً زوجین با آن مواجه می‌شوند. اما سطح اطلاعات در این مورد پایین است و احتمالاً خودشان نمی‌توانند از دادگاه‌های خانواده نتیجه مطلوبی بگیرند. از طرفی برخی نیز ترجیح می‌دهند پیش از انجام یک کار در مورد عواقب و درصد خطای آن اطلاعات کسب کنند.

    وکیل متخصص خانواده

    بهترین وکیل متخصص آنلاین خانواده

    در واقع نفقه همان مبلغی است که به‌عنوان عرف به جهت امرار و معاش و هزینه‌هایی مانند خوراک و پوشاک و… توسط زوجه از همسر دریافت می‌شود. درصورتی‌که مرد از پرداخت آن امتناع کند. در حین زندگی امکان دریافت خرجی یا همان نفقه زوجه وجود دارد. بهترین وکیل متخصص آنلاین خانواده زمانی مشخص می‌شود که به شما در تمامی زمینه‌های گفته شده کمک کند. صرفاً مسائل و موضوعات مربوط به خانواده به طلاق و… محدود نیست. نفقه حقی است که توسط زوجه پیش از طلاق قابل دریافت است. در دعوی نفقه زن می‌تواند حقوق خود را تمام‌وکمال از همسر دریافت کند. به این صورت است که دادخواست و اظهارنامه تنظیم شده، به دادگاه ارجاع داده می‌شود و در نهایت دادگاه در این مورد پرونده را بررسی و رای صادر می‌کند. در مواردی چون رسیدگی به پرونده و طرح لایحه و مطالعه آن نیز وکیل شما نقش مهمی دارد. در واقع وکیل خانواده می‌تواند صفر تا صد پرونده‌های مربوط به دریافت نفقه زوجه را انجام دهد.

    هزینه وکیل خانواده

    از طرفی یکی از مهم‌ترین مشکلات خانواده‌ها و زوجین با هزینه وکیل است. بخصوص این که وکیل خانواده تعرفه‌های گوناگونی خواهد داشت و بسته به پیچیدگی و شرایط پرونده این رقم متفاوت است. اما به‌هرحال ما گاهی نیاز داریم که مشاوره دریافت کنیم تا از کیفیت کار، آگاه شویم. در این شرایط وکیل خانواده اینترنتی می‌تواند نقش مهمی داشته باشد. در واقع سیستم کار مؤسسه تهران طلاق به این صورت است که شما نخست یک تماس تلفنی برقرار کرده و پس از آن مطابق نیاز شما بهترین وکیل معرفی می‌شود. پس از این مرحله وقتی با وکیل گفتگو می‌کنید. او یک شرح کلی از پرونده شما دریافت کرده و در صورت نیاز اسناد و مدارک را به‌صورت الکترونیک برای او می‌فرستید. قطعاً مراجعه‌های حضوری در دفتر وکیل خانواده شامل هزینه‌های زیادی خواهد بود. وکیل‌های حضوری خانوادگی حق مشاوره و ویزیت دریافت می‌کنند. در مرحله بعدی وقتی پرونده شما بررسی شود راهکارها به شما شرح داده و در نهایت بهترین راهکار مطابق با پرونده شما در نظر گرفته می‌شود.

    شماره وکیل خانواده

    تمکین نیز یکی از موضوعاتی است که نسبت به دهه‌های گذشته بیشتر در ایران دیده می‌شود و متأسفانه از نظر روان‌شناختی بحثی جدی است. اما به‌هرحال وکیل خانواده در این زمینه نیز می‌تواند به شما کمک کند. اگر درخواست شماره وکیل خانواده را دارید. نخست باید به چند اصل کلیدی توجه کنید. این که وکیل به شما می‌تواند در هر دو نوع تمکین خاص و عام کمک کند. تمکین عام در واقع مربوط به موضوعاتی بوده که از جمله وظایف عمومی زوجه در مقابل زوج است. یعنی در این‌گونه پرونده‌ها مردمی تواند درخواست رسیدگی به الزام تمکین، دادخواست عدم تمکین و رد دادخواست دهد. وکیل متخصص خانواده باید بتواند به شما در زمینه تمکین کمک کند. درصورتی‌که چنین نباشد تقریباً می‌توان گفت که وکیل موردنظر شما اصلاً برای پرونده‌های رسیدگی به موضوعات خانواده مناسب نیست و یا این که تجربه کافی را ندارد.

    وکیل خانواده در غرب تهران

    برای ساکنین غرب تهران که فرصت کافی برای انتخاب وکیل را ندارند. این سؤال ایجاد می‌شود که آیا می‌توانند از خدمات مشاوره وکیل خانواده تلفنی و یا آنلاین استفاده کنند؟ بله بارها خاطرنشان شده‌ایم که رسیدگی به انواع دعاوی خانوادگی مدنی از سوی مؤسسه تهران طلاق امکانپذیر است. عموماً در بررسی یک پرونده حقوقی و خانوادگی مربوط به زوجین از سوی وکیل یک ملاقات و بررسی اولیه ترتیب داده می‌شود. اما خوب امروزه تکنولوژی پیشرفت کرده است و دیگر نیازی به چنین دیداری نیست. در مقابل شما می‌توانید از طریق تماس تلفنی تمامی نکات را به وکیل خود شرح دهید. بسیاری از افراد در چنین پرونده‌هایی شرم حضور دارند و نمی‌توانند درخواست خود را به وکیل خانواده اعلام کنند. برای این عزیزان راهکاری داریم و آن هم خدمات مشاوره و حقوقی تیم تهران طلاق است.

    وکیل خانواده در شمال تهران

    به‌هرحال گفته شد که دریافت خدمات مشاوره حقوقی تیم تهران طلاق به یک منطقه خاص محدود نیست. شما عزیزان به‌راحتی و در هر لحظه می‌توانید با شماره‌های تماس این مؤسسه ارتباط برقرار کرده سپس در خصوص پرونده شما و مرتبط با محوریت موضوع به وکیل مجرب متصل می‌شوید. یکی از موضوعاتی که معمولاً در پرونده‌ها بررسی گردیده و افراد زیادی اطلاعاتی در این مورد می‌خواهند دعوی‌های مربوط به ملاقات فرزند است. برای هر دو طرف نباید مانعی از سوی طرف مقابل ایجاد شود که فرزند خود را ببینند.

    البته در موارد طلاق‌های توافقی این تصمیم توسط هر دو طرف گرفته می‌شود. اما در غیر از این شرایط و در طلاق‌های خاص به‌هرحال زمانی که والدین از هم جدا می‌شوند فردی که حضانت را بر عهده نداشته باد حق دارد هر در هر زمان که می‌خواهد فرزند خود را ببیند. البته این زمان باید از قبل و در دادگاه مشخص شده باشد. به‌هرحال گاهی طرفین از این دیدار جلوگیری می‌کنند که از این طریق امکان پیگیری در چنین پرونده‌هایی وجود دارد. وکیل خانواده به شما کمک می‌کند که نخست ثابت کنید که از دیدار با فرزند جلوگیری شده و پس از آن دادخواست و اظهارنامه تنظیم می‌شود. در این مرحله امکان مطالعه پرونده به‌صورت دورکار و غیرحضوری برای وکیل وجود دارد.

    وکیل خانواده در شرق تهران

    اجرت‌المثل یکی دیگر از حقوقی است که بر گردن طرفین بوده و باید پرداخت شود. البته دریافت آن شرایط حقوقی و قانونی دارد که احتمالاً شما از آن‌ها بی‌خبر هستید. نخست این که نباید درخواست طلاق از طرف زن باشد، پس از آن طلاق اگر به دلیل نشوز و عدم تمکین باشد و یا این که وظایف زناشویی به‌خوبی انجام شده نشده باشد امکان دریافت وجود ندارد. ضمن این که انجام امورات خانه توسط زوجه صرفاً بنا به‌قصد تبرع نباشد. در این صورت اگر در دادگاه توسط زوج ثابت شود امکان دریافت اجرت‌المثل وجود ندارد. اگر بخواهیم در تعریف دقیق‌تر به‌عنوان یک وکیل خانواده این موضوع را به شما شرح دهیم. باید عرض کنیم که اجرت‌المثل در واقع همان هزینه و حق‌الزحمه‌ای است که در طیف وظایف زوجه قرار نگرفته و مرد برای جبران آن موظف به پرداخت خواهد شد.

    وکیل خانواده مشاوره رایگان

    به‌هرحال روابط نامشروع نیز بخشی از دلایل طلاق است. افراد وقتی طرف مقابل خود را در چنین شرایطی می‌بینند. عموماً به دنبال راهکاری برای انتقام هستند. در این وضعیت قطعاً استفاده از مشاوره‌های وکیل خانواده در این وضعیت روحی شخص می‌تواند برای او آرامش‌بخش باشد. بالاخره مسئله خیانت در زندگی مشترک نیز ممکن است رخ دهد و برای حل مسئله قطعاً نیاز به حضور یک وکیل و مشاور می‌تواند خیلی فرد را در این مسیر یاری کند. وکیل خانوادگی زمانی می‌تواند بهترین کمک را به شما بکند که در مورد مسائل مختلف و جنبه‌های توضیحات با او روراست باشید. به‌هرحال حفظ آبرو در هنگام دریافت مشاوره حقوقی معنایی ندارد. بهتر است که از خدمات مشاوره تلفنی وکیل خانواده در ابتدای کار استفاده کنید. آن‌ها می‌توانند به شما در این مورد کمک کنند.

    وکیل-خانوادگی

    وکیل خانواده و طلاق

    گاهی حتی اگر از طرف شما بحث طلاق در زندگی پیش کشیده شود. لازم نیست که صرفاً وکیل خانواده در این مورد به شما تضمین طلاق را بدهد. در واقع پرونده‌ها نیازمند بررسی‌های حرفه‌ای و دقیق دارند. طلاق ممکن است از طرف زوجین و یا به‌صورت توافقی باشد. وقتی دادخواست طلاق تنظیم می‌شود حتی طرفی که درخواستش را دارد نیز خیلی درگیر مشکلات ذهنی و افسردگی می‌شود و حتی اگر خودش هم وکیل باشد شاید نتواند درست تصمیم بگیرد. پس نیاز به انتخاب وکیل خانواده و طلاق به شکل جدی احساس می‌شود. در این وضعیت وکیل و مشاور باید خدمات حقوقی و کیفری را باتجربه و تخصص تلفیق کند. از طرفی اگر به دنبال یک وکیل قابل‌اعتماد هستید. سعی کنید مؤسساتی را انتخاب کنید که در این زمینه مسئولیت‌های محدود ندارند.

    وکیل خانواده اهواز

    یکی دیگر از مسائل مهم در مورد وکیل خانواده سایت تهران طلاق این است که شما صرفاً محدود به مرکزیت کشور نیستید. حتی اگر ساکن استان‌های جنوبی و شمالی هستید. می‌توانید در موارد مشاوره طلاق از سوی زن، دادخواست طلاق توافقی زوجین و طلاق از سوی مرد بنا به دلایل مختلف اقدام کنید. به‌هرحال در پرونده‌های طلاق موضوعات مهمی نظیر نفقه، مهریه، اجرت‌المثل و حضانت بچه وجود دارد. تمامی جنبه‌های پرونده باید به‌خوبی بررسی شود. اگر راهکار و میان‌بر برای رفع مشکلات وجود داشته باشد. احتمالاً وکیل آن را به شما پیشنهاد خواهد کرد و در نهایت اگر نظر شما خنثی باشد و یا این که در این مورد اطلاعات نداشته باشید. او خودش بهترین گزینه را انتخاب می‌کند.

    بهترین وکیل خانواده شیراز

    در نهایت قیمت و هزینه وکیل خانواده و موضوعات طلاق نیز مهم است. در پرونده‌هایی که پیچیدگی موضوعی زیاد باشد. قطعاً خدمات به شکل پرهزینه‌تری انجام خواهد شد. اما در نهایت مشاوره‌های تلفنی برای شما رایگان است. تیم تهران طلاق به شما تضمین بهترین ارائه را می‌دهد. این‌طور نیست که باتوجه‌به رایگان بودن مشاوره، کیفیت لازم را نداشته باشد. خیر در این مورد می‌توانید یک تماس تلفنی برقرار کرده و خیلی ساده مشاوره‌های اولیه را دریافت کنید.

    درصورتی‌که به دنبال انتخاب بهترین وکیل طلاق و خانواده هستید. توجه داشته باشید که حوزه فعالیت او در طول چند سال تجربه‌ای که به دست آورده است. باید موضوعات مرتبط با دادگاه‌های خانواده و… باشد. به همراه تمامی توضیحاتی که در این مورد شرح دهیم. توجه کنید که وکیل مهریه نیز می‌بایست به قوانین دریافت، موضوعاتی نظیر عدم پرداخت و… آشنا باشد. به‌هرحال ممکن است طرف مقابل شما نیز از وکیل خانواده استفاده کند تا پرونده را زودتر پیش ببرد و حتی از ترفندهایی برای پرداخت نکردن مهریه استفاده کند.

    بهترین وکیل خانواده تهران

    وکیل خانواده تهران می‌تواند در زمینه‌های حذف نام همسر، استرداد جهیزیه برای زوجه، مطالبه و دریافت مهریه و همین‌طور طلاق اقدام کند. در تمامی زمینه‌های حقوقی اولین و مهم‌ترین مسئله پس از تخصص داشتن تجربه کافی از سوی وکیل است. وکیلی که تجربه نداشته باشد مانند خلبانی است که هنوز پرواز واقعی را تجربه نکرده باشد. از طرفی این پروازها با آزمون و تجربه همراه خواهد بود. در نهایت وقتی در مورد وکیل خانواده صحبت می‌کنیم انتظار داریم که فردی با علم و دانش باشد که جنبه‌های مختلف پرونده‌های حقوقی را نیز بررسی و تاکنون پروژه‌های موفقی را به ثبت رسانده باشد. تیم و مؤسسه تهران طلاق تمامی این اطلاعات را در اختیار شما قرار می‌دهد.

    بهترین وکیل خانواده کرج

    احتمالاً برای شما هم این سؤال ایجاد می‌شود که آیا دریافت مشاوره حقوقی و وکالتی به‌صورت تلفنی امکان‌پذیر است؟ در پاسخ به این سؤال باید بگوییم که بله و شما می‌توانید در زمینه‌های مختلف هم در وقت و هم در هزینه صرفه‌جویی کنید. از طرفی اگر ترجیح شما انتخاب وکیل از پایتخت است. خوب این امکان توسط تهران طلاق فراهم است. ضمن این که گاهی این مسئله ایجاد می‌شود: تصور کنید فردی هستید که خارج از استان تهران و بسته به شرایط کاری و یا خانوادگی ناچار هستید که از استان خارج شوید. در این وضعیت قطعاً مشاوره‌های تلفنی می‌توانند بهترین راهکار و گزینه باشند. اما این سؤال ایجاد می‌شود که وکیل خانواده واقعاً در چه شرایطی می‌تواند به ما کمک کند؟ در پاسخ به این عزیزان باید بگوییم که حیطه مسئولیت وکیل خانواده بسیار وسیع است.

    بهترین وکیل خانواده مشهد

    وکیل خانواده جهت اثبات رابطه زوجیت، گرفتن اجازه ازدواج دختر و ازدواج مجدد، استرداد جهیزیه، نفقه برای فرزند و زوجه، ترک انفاق و تهیه مسکن می‌تواند از همسر خود مطالباتی داشته باشد. در مقابل مواردی چون مهریه، ممنوع‌الخروج بودن زوج و زوجه و تامین خواسته نیز مهم است و معمولاً خانواده‌ها بر سر این مسائل با یکدیگر به مشکل می‌خورند. رسیدگی به این پرونده‌ها در شرایط عادی نیازمند رفت‌وآمدهای مداوم و طولانی است. این کار علاوه بر صرفه هزینه زیاد برای شما می‌تواند از نظر گرفته شدن وقت و همین‌طور قرارگرفتن در معرض بیماری نیز مسئله‌ساز باشد. قطعاً خدمات وکیل غیرحضوری بهترین گزینه است.

    بهترین وکیل خانواده تبریز

    برای عزیزانی که ساکن استان‌های غیر از تهران مانند آذربایجان شرقی و غربی و یا هر استان دیگر هستند. این پرسش ایجاد می‌شود که آیا می‌توانند از خدمت مشاوره وکیل خانوادگی در این مناطق استفاده کنند؟ خوب اصل مهم تهران طلاق همین عدم محدودیت جغرافیایی است. ضمن این که شما در هر ساعت می‌توانید بدون مشکل از خدمات مشاوره وکلای مجرب مرکز کشور و پایتخت استفاده کنید که قطعاً بهساز و کارهای بیشتری آشنا بوده و پرونده‌های سخت‌تری را پیش برده و به نتیجه رسانده‌اند.

    وظایف وکیل خانواده

    در نهایت این سؤال ایجاد می‌شود که وظایف وکیل خانواده به چه مواردی محدود خواهد شد؟ آیا این وکیل‌ها دامنه مسئولیت محدودی دارند؟ در پاسخ به شما عزیزان و سؤالاتی که در این مورد از ما می‌پرسید. تمامی مسائل و پرونده‌هایی که به زوجین، پدر و مادر، فرزند و همسر ربط دارد توسط وکیل خانواده قابل‌حل است. مواردی چون شروط ضمن عقد و شرط نصف دارایی، پیگیری مواردی که در عقدنامه ذکر شده است. نحوه دریافت حضانت فرزند و صدالبته حق دیدار فرزند شامل این طیف خواهد بود. شما به‌راحتی می‌توانید با استفاده یک تلفن ثابت یا گوشی موبایل در هر لحظه که می‌خواهید از طریق پل‌های ارتباطی با وکیل خود ارتباط برقرار کنید. بعلاوه این که بسیاری از عزیزان راحت‌تر هستند که مشاوره‌هایشان در زمینه‌های خانوادگی غیرحضوری باشد.

    وکیل خانواده مشاوره رایگان

    خوب بالاخره مسئله هزینه نیز همیشه و در تمام دنیا برای مردم اهمیت زیادی دارد. به طور مثال وقتی می‌خواهیم خدماتی را در هر زمینه از هر مؤسسه‌ای دریافت کنیم. قطعاً به دنبال گزینه رایگان هستیم. اما در بسیاری از مواقع متأسفانه رایگان بودن نشان از بی‌کیفیت بودن است. درصورتی‌که تیم تهران طلاق این تضمین را به شما می‌دهد که وکیل خانواده مشاوره رایگان به‌هیچ‌عنوان بیهوده نبوده و شما می‌توانید پیش از هر چیزی آن را امتحان کنید.

    پاسخ‌های شما در کمترین زمان ممکن به شما شرح داده شده و در صورت نیاز می‌توانید از طریق مشاوره حقوقی آنلاین نیز به اقدام به این کار نمایید.

    وکیل خانواده خوب در تهران

    خوب و کارآمد بودن وکیل نیز موضوع مهم دیگری اس که معمولاً خانواده‌ها با آن درگیر هستند. شما با شیوه‌های سنتی درگیر پروسه‌های پیچیده و سختی می‌شوید. بالاخره بهتر است که کل پروسه رسیدگی به پرونده‌هایی مانند طلاق و مهریه به‌صورت خصوصی و محرمانه انجام شود. بالاخره بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند زندگی شخصی‌شان در حریم مانده و پس از ان مدت‌زمان خوبی بتوانند از خدمات مشاوره استفاده کنند. قطعاً کوتاه بودن زمان مشاوره می‌تواند موجب مشکلات زیادی شود. بسیاری از موارد جا انداخته شده و حتی تصمیم‌گیری نیز به دلیل پراکندگی موضوعی سخت خواهد بود. از طرفی وکیل خانواده با مشاور حقوقی خانوادگی متفاوت است. در صورت نیاز وکیل خانواده می‌تواند در صحن دادگاه حاضر شده و یا این که تمامی مراحل را به‌جای شما انجام دهد.

    بهترین وکیل خانواده

     از جمله گرایشات اساسی و مهم علم حقوق ، در واقع مباحث خانوادگی می باشد . این مباحث زیر مجموعه امور حقوقی هستند . افراد باید توجه داشته باشند که ، یک وکیل خانواده خوب ، وکیلی می باشد که علاوه بر داشتن دانش و اطلاعات کافی ( اطلاعات به روز شده ) در این زمینه ، بر‌ مباحث فقهی و شرعی نیز تسلط لازم را داشته باشد .

    چرا که حقوق خانواده ما در واقع از شرع و فقه اسلامی ، گرفته شده است . بنابراین بهترین وکیل خانواده ، فردی می باشد که علاوه بر عالم بودن در این خصوص ، از تجربه و مهارت لازم نیز برخوردار باشد .

    به طور قطع یک وکیل خانواده نمی تواند به پرونده های خانواده ، تحت عنوان یک پرونده حقوقی نگاه کند چرا که بر قرار نکردن صلح میان زوجین ( در برخی موارد ) ممکن است به فرزند یا فرزندان مشترک زوجین و یا حتی خود زوج و زوجه ، آسیب های جدی وارد کند .

    در واقع در برخی موارد ، هدف یکی از زوجین جدایی و طلاق نیست بلکه او قصد دارد تا با این کار ، همسرش از جدیت او به خود بیاید و در نتیجه در زندگی مشترکشان ، تغییراتی مثبت ایجاد کند ( هر چند که این روش ، روش درستی نمی باشد ) . به همین خاطر بهترین وکیل خانواده در این خصوص ، فردی می باشد که در چنین مواردی به چند صورت مختلف عمل کند .

    ۱ / در صورتی که موکل آن وکیل ، تمایل به جدایی و طلاق داشته باشد در این صورت وکیل خانواده باید ، دعوای مطرح شده را به صورت جدی و سریع و قاطع پیش ببرد به طوری که ، یا طرف مقابل موضوع را با توافق حل و فصل کند و یا حتی ، دادگاه مربوطه رای طلاق را صادر نماید .

    ۲ / در صورتی که هدف موکل وکیل خانواده ، فقط به جهت تذکر دادن به همسرش است در چنین وضعیتی وکیل خانواده باید تا حد امکان ، از اقامه دعوا جلوگیری کند و بیش تر از طریق تماس تلفنی و یا حتی برقرار کردن جلسه های مشترک بین موکل و همسرش ، اعلام کند که هدف موکل او در واقع تغییر در زندگی می باشد نه طلاق و جدایی .

    شایان ذکر است که ؛ در بسیاری از موارد زوج و زوجه به یک دیگر بسیار علاقه دارند و حتی ، زندگی مشترک خود را نیز دوست دارند اما به علت به وجود آمدن برخی اختلافات و مشکلات ، زوج و زوجه با چالش های بسیار جدی رو به رو شدند .

    در واقع بهترین وکیل خانواده ، فردی می باشد که با تجربه و تخصصی که در این خصوص دارد ، زوج و زوجین را به مشاور خانواده ارجاع دهد و ، حقوق متقابل طرفین را به طرف دیگر گوشزد نماید که این امر می تواند در برخی موارد باعث بهبود شرایط و باعث ادامه زندگی مشترک زوج و زوجه ، شود .

    بر طبق قانون ، اولین اقدام یک وکیل خانواده باید در جهت برقرار کردن صلح و سازش میان زوج و زوجه باشد ، قطعا اخلاق نیز این امر را ایجاب می کند که یک وکیل خانواده در ابتدا ، راهی برای برقرار کردن صلح و سازش میان زوج و زوجه ایجاد کند و در صورتی که نتیجه ای حاصل نشد در چنین وضعیتی باید ، شروع به اقدامات دیگری کند .

    بر طبق مضمون ماده ۴ قانون حمایت خانواده ( مصوب سال ۱۳۹۲ ) : رسیدگی کردن به برخی امور و دعاوی همچون : مهریه ، ازدواج مجدد ، جهیزیه ، طلاق و رجوع و … ، حضانت و ملاقات کردن فرزند مشترک زوجین ، شروط ضمن عقد نکاح ، و .. در صلاحیت دادگاه های خانواده می باشد .

    همان طور که مشاهده کردید ، صلاحیت دادگاه خانواده برای رسیدگی کردن به پرونده ها یک دایره گسترده ای می باشد ، به همین سبب باید توجه داشت که بهترین وکیل خانواده ، فردی می باشد که جدا از آن که از موکل خود به خوبی دفاع کند ، درصد بسیار زیادی از پرونده های او نیز مربوط به همین دادگاه ( دادگاه خانواده ) باشد ، و در نهایت این که از مطالعات بسیار خوبی در خصوص حقوق خانواده ، برخوردار باشد .

    چنین وکیلی از آخرین تغییرات آیین نامه ها و قوانین ، آگاه است و در نتیجه بهتر می تواند از موکل خود در این پرونده ، دفاع کند و در نهایت پرونده مذکور را ، به هدف مطلوب موکل برساند .

    موسسه تهران طلاق دارای وکلای با تجربه وکیل طلاق توافقی ،وکیل مهریه ،وکیل اجرت المثل و.. می باشد .چنانچه نیازمند مشاوره هستید با ما تماس بگیرید .

    امروزه برخلاف گذشته که خانواده ها تحمل و سازش بیش تری برای ادامه دادن زندگی داشتند ، با توجه به مشاجرات ، درگیری ها ، و اختلافات موجود در درون خانواده ها ، این طور مشاهده می شود که میزان ارجاع دادن پرونده های حقوق خانواده ، به محاکم قضائی به جهت رسیدگی کردن قضایی ، در مقایسه با گذشته بسیار افزایش یافته است . و به همین سبب امروزه بیش از گذشته ، نیاز به یک وکیل متخصص خانواده ، بیش تر احساس می شود . برای آگاهی از خصوصیات وکیل متخصص خانواده ، این نوشتار را تا پایان بخوانید .

    هنگامی که میزان آگاهی مردم بر حقوق خود در جامعه افزایش پیدا می کند ، به تبع با این افزایش آگاهی ، هر یک از اعضای جامعه تلاش می کند که به حقوق خود ، دست یابد . بنابراین میل روز افزون مردم برای اجرا شدن عدالت و همچنین برای جلوگیری شدن از تضییع حق ، باعث مراجعه کردن به وکیل متخصص خانواده می شود . در واقع می توان این طور گفت که : وکیل خانواده رایگان ، فردی است که سال ها در این زمینه فعالیت کرده است و پرونده های بسیاری را نیز ، به سرانجام مطلوب موکلان خود رسانده است . ممکن است عده ای این طور گمان کنند که هر وکیلی می تواند پس از آن که پروانه وکالت را دریافت نمود ، در تمام زمینه ها فعالیت کند .

    در پاسخ به این گمان باید این طور گفت که : از آن جا که موضوعات حقوقی بسیار وسیع هستند ، و از طرفی نیز با گستردگی قوانین مواجه هستیم ، به همین خاطر اکثر وکلا تنها در یک حوزه به خصوص ، فعالیت می کنند ، و به عبارت دیگر تمام توجه خود را بر روی آن موضوع و امور مرتبط با آن موضوع ، می گذارند و به تبع در این صورت ، تسلط بسیار بیش تری در آن حوزه به خصوص ، خواهند داشت . با این اوصاف ، وکیل متخصص خانواده ، سال ها مشغول فعالیت در حوزه حقوق خانواده بوده است و می توان ، با خیال راحت مسئله خود را ، با او مطرح کرد .

    در این که هر فردی خود به تنهایی و بدون مراجعه کردن به یک مشاوره وکیل خانواده ، می تواند مشکلات و مسائل حقوقی خود را طرح و همچنین پیگیری نماید ، بحثی‌ نیست . اما از آن جایی که بسیاری از افراد با روند بررسی و همچنین با قوانین و مقررات موجود ، آشنایی ندارند و اطلاع چندانی نیز ندارند ؛ با مراجعه نمودن به مراجع قضایی ، علاوه بر آن که زمان بسیار زیادی را باید صرف این کار کنند ، از طرفی نیز باید مشکلات و سختی ها ، و .. را نیز تحمل نمایند . به همین خاطر می توان به وکیل متخصص خانواده ، مراجعه کرد تا راه مطمئن تر و سریع تر را برای رسیدن به نتیجه مطلوب و مورد نظر آنان پیدا کرد .

    وکیل متخصص خانواده ، وکیلی می باشد که در همه امور مربوط به حقوق خانواده ( اعم از : انواع طلاق  (مثل طلاق توافقی ، طلاق از جانب مرد ، طلاق از طرف زوجه ) ، مهریه زوجه ، اجرت المثل ایام زوجیت ، نفقه زوجه و نفقه اقارب و فرزندان ، حضانت و شرایطی که باعث سلب حضانت می شود ، و … ) ، تبحر داشته باشد و مهم تر از همه این که دارای تخصص در این زمینه باشد ، و به قوانینی که در این حوزه وجود دارد اشراف کامل داشته باشد . تا پس‌ از آن که موکل مسئله یا مشکل خود را بازگو کرد ، بتواند بهترین و سریع ترین راه را پیش روی موکل خود ، قرار دهد و همچنین چگونگی طی شدن این روند را ، به خوبی برای موکلش توضیح دهد .

    وکلای موسسه حقوقی پر مخاطب تهران طلاق ، از با سابقه ترین و حرفه ای ترین وکلای تهران می باشند .در واقع موسسه حقوقی معروف تهران طلاق ، با دارا بودن یک تیم حرفه ای از مشاورین حقوقی و وکلا ، آماده ارائه انواع خدمات حقوقی ، به مراجعه کنندگان خود می باشد .

    وکیل خانواده و طلاق ، فردی متخصص و کار بلد است که در تمام مسائل حوزه حقوق خانواده ، فعالیت می‌ کند و از تجربه بسیار زیادی در این زمینه ، برخوردار است . قصد آن را داریم تا در این مطلب ، به بیان کردن ویژگی ها و خصوصیات وکیل خانواده و طلاق ، بپردازیم . بنابراین لطفا با ما تا انتهای این مطلب ، همراه باشید .

    وکیل خانواده غرب تهران

    وکیل خانواده و طلاق ، وکیلی است که از دانش و تجربه کافی در این زمینه ، برخوردار می باشد به گونه ای که می توان با خاطر آسوده ، مسائل و مشکلات حقوقی خود را با او مطرح کرد . در واقع داشتن وکیلی با تجربه و متخصص برای امور خانواده و طلاق ، از شدت اثرات سوء و آلام آن کم خواهد کرد ‌.

    بهترین وکیل خانواده

    توجه داشته باشید که شما قصد ندارید ، تا وکیل برای جرمی از شما دفاع کند و یا حتی قصد ندارید که از یک فرد بدهکار ، شکایت کنید . فقط شما قصد طلاق گرفتن دارید به همین جهت ، باید با وکیلی  زبده و با تجربه که از چم و خم روند طلاق و همچنین دعاوی خانوادگی آگاه است ، کمک بگیرید . وکیل خانواده و طلاق ، باید اعتبار بسیار خوبی داشته باشد و در عین حال برخورد و رفتار او نیز ، مناسب و درست باشد ، چرا که قرار است از این به بعد ساعات بیش تری را با او در ارتباط باشید ، بنابراین نباید فردی را انتخاب کنید که در کنار او ، احساس راحتی نمی کنید . در واقع بهترین وکیل خانواده ، فردی است که : پرونده های موفق و متعددی در خصوص دعاوی خانواده ، داشته است و در واقع در عین دارا بودن دانش ، از تجربه کافی نیز برخوردار است .

    بهترین وکیل خانواده در غرب تهران

    در واقع بهترین وکیل خانواده در غرب تهران ، فردی است که : پس از آن که در خصوص مشکلتان با او صحبت کردید ، در زمینه مشکل مطرح شده به شما ذهنیتی واقعی می دهد . و در واقع در برخی موارد ممکن است که شما را از تصمیمی که در خصوص مشکل حقوقی خود ( حقوق خانواده ) و یا طلاق گرفتید ، بر حذر کند .  نکته دیگری که وکیل خانواده و طلاق ، می تواند به هر کدام از زوجین و یا به هر دو آن ها ذکر کند ، این امر است که : وقتی مشکلات و اختلافات در زندگی مشترک زیاد می شود  و در واقع زوجین چاره ای جز طلاق و جدایی ندارند ، بهترین راه برای طلاق ، طلاق توافقی می باشد . طلاقی که با توافق و زوجین رخ می دهد .

    در واقع طلاق از طرف مرد و طلاق از طرف زن ، آثار و پیامد هایی دارند ، که ممکن است علاوه بر آن که خوشایند زوجین نباشند ، مدت زمان طولانی تری نیز زوجین درگیر طلاق باشند . برای مثال : زوجینی را در نظر بگیرید که بر سر این که نفقه زن چه میزان باشد ، با هم اختلاف دارند و برای تعیین میزان نفقه ، به کارشناس رسمی دادگستری مراجعه کردند ، و با حتی زوجینی را در نظر بگیرید که فرزندی دارند و در حال جدا شدن از هم‌ می باشند ، و مواردی از این قبیل که همگی باعث طولانی تر شدن روند طلاق زوجین می شود ، و گاها ممکن است اختلافات آنان تشدید کند .

    در حالی که ، در طلاق توافقی این  قبیل مشکلات و اختلاف ها وجود ندارد و در واقع زوجین با هم  در مورد تمام اموری که در حوزه خانواده وجود دارد ، به توافق رسیدند . وکیل خانواده و طلاق ، باید اشاره کند که تمام توافقات حاصل شده بین زن و مرد ، مورد احترام و پذیرش دادگاه خانواده نیز ، خواهد بود و بر طبق آن توافقات عمل خواهد شد .

    موسسه حقوقی تهران طلاق ، موسسه ای پر مخاطب و معتبر است ، که در زمینه مسائل حقوق خانواده ، دارای سابقه ای درخشان و موفق می باشد . این موسسه حقوقی دارای برترین و متخصص ترین وکلا و مشاورین حقوقی است ، که پرونده های متعدد و موفقی در زمینه حقوق خانواده ، داشته اند .

    وکیل خانواده تهران، با توجه به این که سال ها در خصوص حقوق خانواده ، وکالت می کند ؛ می تواند بعد از آن که سخنان موکل خود را به طور کامل گوش داد ، بهترین راه ممکن را پیش روی هر یک از زوجین قرار دهد ، تا با حفظ تمام حق و حقوق طرفین ، ( در زوجینی که دارای فرزند هستند ) کم ترین آسیب‌ روحی به فرزندان برسد . در این محتوا قصد داریم به بیان خدمات وکیل خانواده تهران ، بپردازیم . پس برای مطلع شدن از ویژگی ها و خدمات وکیل خانواده تهران ، با ما همراه باشید .

    وکیل خانواده غرب تهران

    وکیل خانواده غرب تهران ، ارائه دهنده خدمات‌ بی شماری به مراجعه کنندگان خود می باشد . افراد می توانند در تمام مسائل حوزه حقوق خانواده ، مثل : طلاق و انواع و اقسام آن ، مهریه زوجه و چگونگی مطالبه نمودن آن ، نفقه فرزندان و اقارب و همچنین نفقه زوجه ، و …. به وکیل خانواده تهران ، مراجعه کنند و امور خود را ، به او بسپارند .

    وکیل خانواده خوب در تهران

    وکیل خانواده خوب در تهران ، ارائه دهنده خدمات مشاوره حقوقی ، به صورت حضوری می باشد . در واقع باید افزود که : وکیل خانواده تهران ، علاوه بر آن که به افرادی که به صورت حضوری به او مراجعه می کنند ، مشاوره حقوقی می دهد ، برای افرادی نیز که امکان مراجعه حضوری ندارند هم ،  به صورت آنلاین و یا حتی تلفنی ، مشاوره می دهد .

    به همین سبب افراد کثیری که به علل گوناگون امکان مراجعه حضوری به وکیل خانواده تهران را ندارند ، می توانند به صورت تلفنی و یا آنلاین با او در ارتباط باشند و مسائل خود را ، مطرح کنند .

    شماره وکیل خانواده رایگان

    خدمت دیگری که وکیل خانواده تهران ، می‌ تواند به عموم مردم ارائه دهد ، این امر است که مردم به صورت کاملا رایگان و بدون پرداخت یک ریال ، به صورت تلفنی ( یا آنلاین ) از خدمات مشاوره وکیل خانواده تهران ، برخوردار شوند . از‌ جمله مسائلی که افراد می توانند با وکیل خانواده تهران ، مطرح کنند ، در خصوص حضانت فرزند می باشد .

    به عنوان مثال زوجینی را فرض کنید که از یک دیگر جدا شدند ، و توافقی در مورد حضانت با هم نکردند ، و در واقع بر طبق آن چه که در قانون مدنی ذکر‌ شده است ، حضانت فرزند آن ها تعیین شده که مادر عهده دار حضانت باشد . حال فرض کنید که مادر در این مدت زمان که عهده دار حضانت است ، با دیگری ازدواج می کند .

    وکیل خانواده تهران ، باید در این خصوص ذکر کند که ، وقتی مادر عهده دار حضانت است ، اگر با دیگری ازدواج کند ، حضانت از او گرفته خواهد شد و در واقع به پدر داده می شود . اما نکته ای که باید توجه ویژه ای به آن داشت ، این امر است که : فرض کنید پدر فوت کرده است و مادر عهده دار حضانت است ( حضانت بر‌ طبق قانون حق و تکلیف مادر و پدر است ) حال مادر ، ازدواج می کند .

    در چنین صورتی هم چنان حضانت با مادر خواهد بود ، چرا که حضانت حق و تکلیف والدین است و در واقع اگر پدر در قید حیات بود ، حضانت به او می‌ رسید ، ولی در صورتی که پدر در قید حیات نباشد ، جد پدری نمی تواند تنها به این خاطر که مادر ازدواج کرده ، حضانت فرزند را از او بگیرد . و یا موارد و حالات دیگری که وکیل خانواده تهران ، می‌ تواند به آن ها اشاره کند .

    موسسه حقوقی تهران طلاق ، از جمله موسسه هایی است که دارای سابقه ای درخشان در خصوص فعالیت در حوزه مسائل خانواده ، می باشد . این موسسه حقوقی معتبر دارای بیش تر از ۵ هزار پرونده موفق می باشد . افراد توانند با خاطر آسوده مسائل و مشکلات حقوقی خود را ( حقوق خانواده ) با متخصص ترین و برترین وکلا و مشاورین حقوقی این موسسه حقوقی ، در میان بگذارند .

    وکیل خانواده تهران
    بهترین وکیل خانواده تهران
    مشاوره وکیل خانواده تهران
    شماره وکیل خانواده تهران
    وکیل متخصص خانواده پایه یک
    وکیل متخصص خانواده تهران
    بهترین وکیل خانواده

    دکمه بازگشت به بالا