مشاوره رایگان

(ساعات اداری)

  • 0910-1362-807

  • طلاق توافقی در دوران عقد

    طلاق-توافقی-در-دوران-عقد

    تماس با تهران طلاق

    تهران طلاق بزرگترین گروه وکلای تخصصی خنواده طلاق و مهریه 

     یکی از شیرین ترین و زیبا ترین دوران زندگی هر فردی ، دوران عقد می باشد ولی این دوران برای همه افراد یکسان نیست و برخی در این دوران به علت اختلافات و مسائلی که پیش می آید ، تصمیم به طلاق و جدایی می گیرند و دوران عقد برای آنان تبدیل به دورانی تلخ خواهد شد .

    طلاق توافقی در دوران عقد ، دارای شرایط به خصوصی می باشد . در خصوص طلاق توافقی در دوران عقد باید افزود که : هنگامی که زن و مرد تصمیم به طلاق و جدایی در طول دوران عقد می گیرند ، در حالی که زوجه هنوز باکره است و زوج و زوجه با یک دیگر رابطه زناشویی برقرار نکرده باشد ، بر طبق نص صریح قانون تنها نیمی از مهریه به زن تعلق خواهد گرفت .

    اما باید افزود که اگر حتی یک بار زوجین با یک دیگر رابطه زناشویی برقرار کرده باشند ، در چنین صورتی به زن تمام مهریه به صورت تمام و کمال تعلق خواهد گرفت . همچنین اگر زوجه در طول دوران عقد از زوج تمکین می کرده ، به او نفقه نیز تعلق می گیرد و زوج موظف است که نفقه زوجه را نیز پرداخت کند .

    اما همان طور که از نام طلاق توافقی پیداست ؛ این نوع طلاق ، طلاقی می باشد که زوجین در خصوص تمام مسائل همچون مهریه ، با یک دیگر به توافقاتی رسیدند . برای مثال ممکن است زوجین توافق کرده باشند که زن حتی همین نیمی از مهریه را ( در صورت باکره بودن ) نیز دریافت نکند و به اصطلاح به مرد ببخشد یا اگر زوجه باکره نیست ، تمام مهریه اش را به زوج ببخشد .

    بنابراین دادگاه خانواده نیز به توافق میان زوج و زوجه احترام خواهد گذاشت و این توافق را خواهد پذیرفت . به طور کلی در طلاق توافقی زوجین در خثوث همه مسائل با یک دیگر توافق می کنند ، مسائلی همچون مهریه ، نفقه ، و … .

    از دیگر مواردی که می توان در خصوص طلاق توافقی در دوران عقد ذکر کرد ، این امر است که : پس از آن که درخواست طلاق به دادگاه مربوطه ( دادگاه خانواده ) تقدیم شد ، دادگاه خانواده زوجه را برای معاینه بکارت به پزشکی قانونی معرفی خواهد کرد ، تا ثابت شود که زوجه باکره است .جهت مشاوره با وکیل طلاق توافقی گروه وکلای تهران طلاق تماس بگیرید و از مشاوره رایگان بهرمند شوید .

    اگر پزشکی قانونی این امر را ثابت کند که زوجه باکره می باشد ، همان طور که در فوق نیز اشاره شد تنها نیمی از مهریه به او تعلق خواهد گرفت . و در غیر این صورت به تبع زن تمام مهریه اش را می تواند از زوج مطالبه کند ( اگر مهریه زن عندالمطالبه باشد ، هر زمان که تمایل داشت می تواند مهریه اش را مطالبه نماید و مرد موظف به پرداخت کردن مهریه زوجه است ) .

    در خصوص طلاق توافقی در دوران عقد ، باید اشاره کرد که برای بسیاری از زوجین این سوال مطرح می شود که ، چه مدت زمانی طول خواهد کشید که زوج و زوجه از یک دیگر جدا شوند یا به اصطلاح طلاق بگیرند ؟ در پاسخ به این سوال باید افزود که : طلاق توافقی بر خلاف دیگر طلاق ها ( همچون : طلاق از جانب زوج ، یا طلاق از جانب زوجه ) که بسیار طولانی می شود ، فوری و در کم ترین زمان ممکن اتفاق می افتد .

    البته اگر زوجین از قوانین اطلاع نداشته باشند ممکن است کمی برای آن ها این پروسه ، سخت و زمان بر باشد در حالی که اگر کار های طلاق خود را به وکیلی ماهر و با تجربه بسپارند ، به تبع بدون هیچ گونه تنشی می توانند از یک دیگر در کم ترین زمان ممکن ، جدا شوند .

    از جمله مدارکی که در طلاق توافقی در دوران عقد ، زوجین باید به همراه داشته باشند ، عبارت است از : ۱ / اصل عقد نامه و یا حتی رونوشت عقدنامه زوجین ، ۲ / اصل مدارک شناسایی زوجین و کپی آن ( شناسنامه به علاوه کارت ملی زوجین ) ۳ / دریافت کردن گواهی بکارت زوجه از پزشکی قانونی ، ۴ / توافق نامه زوجین مبنی بر توافقاتی که زوجین در خصوص مهریه با یک دیگر کردند ، و …  .

    مدت زمان طلاق توافقی بعد از عقد :

     مدت زمان طلاق توافقی قبل و بعد از عقد تقریبا به یک اندازه می باشد ود وطرف باید همه موارد را مطابق قانون طی نمایند تا در انتها رای به عدم سازش انها صادر شود .

     در تمامی این موارد افراد  باید به مشاوره بهزیستی رفته، در خصوص تعیین تکلیف هدایا و همچنین مهریه تصمیم گیری نمایند و در انتها  قاضی در مورد آنها رای صادر نماید و گواهی عمد امکان سازش دراین مورد صادر شود . گواهی عدم امکان سازش بر این اساس صادر می شود .

     در صورتی که کل این تایم  را محاسبه نماییم مدت زمان آن ممکن است  به یک ماه یا یک ماه و نیم برسد و این موضوع برای افرادی که به هر نحوی در این باره  فاقد  زمان برای حضور در جلسات دادگاه و سایر موارد می باشند ممکن است بسیار زیاد باشد .گروه تخصصی تهران طلاق با وکلای مجرب و حرفه ای و به صورت قانونی این موضوع را  در مدت سه روز برای شما انجام خواهند داد .

    موسسه تهران طلاق ، موسسه ای با سابقه و معتبر است که سال ها در این زمینه ( حقوق خانواده ، به خصوص مبحث طلاق ) فعالیت کرده است ، آماده ارائه انواع خدمات به عموم مراجعه کنندگان خود ، می باشد .جهت دریافت مشاوره رایگان با وکیل طلاق با ما تماس بگیرید و از مشاوره حضوری و آنلاین ما بهرمند شوید .

    طلاق توافقی در دوران عقد مراحل طلاق توافقی در دوران عقد باکره نبودن در طلاق توافقی در دوران عقد نمونه دادخواست طلاق توافقی در دوران عقد مدارک لازم برای طلاق توافقی در دوران عقد مدت زمان طلاق توافقی در دوران عقد متن دادخواست طلاق توافقی در دوران عقد طلاق توافقی در دوران عقد نی نی سایت طلاق توافقی در دوران عقد و باکره بودن طلاق توافقی در دوران عقد چگونه است مراحل طلاق توافقی در دوران عقد اصفهان مراحل طلاق توافقی در دوران عقد بدون وکیل طلاق توافقی در دوران عقد پدر طلاق توافقی در دوران عقد پسر طلاق توافقی در دوران عقد پریود طلاق توافقی در دوران عقد پیامبر طلاق توافقی در دوران عقد پزشکی قانونی طلاق توافقی در دوران عقد پیامدهای طلاق توافقی در دوران عقد پرسش و پاسخ طلاق توافقی در دوران عقد پرداخت مهریه طلاق توافقی در دوران عقد پاک میشود طلاق توافقی در دوران عقد تجاری طلاق توافقی در دوران عقد تهران طلاق توافقی در دوران عقد تعزیری طلاق توافقی در دوران عقد تفاهمی طلاق توافقی در دوران عقد تعلق میگیرد طلاق توافقی در دوران عقد تجربه طلاق توافقی در دوران عقد تو طلاق توافقی در دوران عقد ترس از طلاق توافقی در دوران عقد ثبت احوال طلاق توافقی در دوران عقد ثالث طلاق توافقی در دوران عقد ثبت طلاق توافقی در دوران عقد ثبت نام طلاق توافقی در دوران عقد ثریا قانون جدید طلاق توافقی در دوران عقد طلاق توافقی در دوران عقد چقدر طول میکشد طلاق توافقی در دوران عقد حرام طلاق توافقی در دوران عقد حکم طلاق توافقی در دوران عقد حرام است طلاق توافقی در دوران عقد حامل طلاق توافقی در دوران عقد حكم طلاق توافقی در دوران عقد حق طلاق توافقی در دوران عقد خارج از کشور طلاق توافقی در دوران عقد خامنه ای طلاق توافقی در دوران عقد خارج طلاق توافقی در دوران عقد خارج لازم است طلاق توافقی در دوران عقد خانواده برتر طلاق توافقی در دوران عقد خلع طلاق توافقی در دوران عقد خاطرات دادخواست طلاق توافقی در دوران عقد طلاق توافقی در دوران عقد ذهب طلاق توافقی در دوران عقد ذمه طلاق توافقی در دوران عقد ذبح روند طلاق توافقی در دوران عقد طلاق توافقی در دوران عقد چقدر زمان میبرد طلاق توافقی در دوران عقد ژاله طلاق توافقی در دوران عقد ژانویه شرایط طلاق توافقی در دوران عقد طلاق توافقی در دوران عقد صحیح طلاق توافقی در دوران عقد صحیفه سجادی طلاق توافقی در دوران عقد صیغه طلاق توافقی در دوران عقد صلح طلاق توافقی در دوران عقد ضمان طلاق توافقی در دوران عقد ضمانت طلاق توافقی در دوران عقد ضرب طلاق توافقی در دوران عقد ضرر دارد طلاق توافقی در دوران عقد ضربی طلاق 
    5/5 - (1 امتیاز)
    نوشته های تازه
    طلاق توافقی در صباشهر
    طلاق توافقی در صومعه سرا ‏
    طلاق توافقی در بندر دیلم
    طلاق توافقی در محلات
    طلاق توافقی در تکاب

    اشتراک گذاری

    Facebook
    Twitter
    LinkedIn

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا